tisdag 19 augusti 2014

Ironman i Köpenhamn är nära nu.

Det är bara 5 dagar kvar till start nu och jag börjar bli nervös. Provar ett helt nytt upplägg denna gången där jag dragit ner träningen de sista två veckorna till ett minimum. Fördelen är att allt hinner reparera sig lagom till start men det känns som jag borde tränat mycket mera. Rena rama semestern har det varit. Nu ska jag bara göra ett par lugna snabba pass sedan är jag klar.
Naturligtvis har jag fått känningar i både ben och armar men detta är troligen bara hjärnspöken. jag får väl ta en Voltaren och lugne ner mig helt enkelt.


Vädret verkar bli sådär, ena dagen står det sol andra regn. Det ultimata vore ju uppehåll med noll vind men det är väl att hoppas på för mycket :D. Får ställa in mig på regn och mycket blåst så blir allt annat en bonus.


Fan va nervös jag börjar bli....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar