tisdag 1 juli 2014

Magrutor...

Tror ta mig fan att jag börja skymta lite magrutor!! Inte något sexpack men det börja titta fram lite "gropar" på rätt ställen. Kul att se lite resultat även om jag inte tränat något för att de ska synas.
Lite nytta kanske fotbollsträningen gjort när jag kört styrka men troligen är det mindre mat som gjort susen.
Jag har medvetet dragit ner på det totala kaloriintaget den sista månaden. Jag ligger på ca 71,5 kg nu och det ser ut, och känns som det är på väg ner. Något kilo till vore gött att tappa.


Jag tror mage/sexpack får bli ett projekt till hösten. Vore ju jäkligt kul att få det någon gång i livet.
Det som är ett aber i frågan är helt klart maten. Jag är alldeles för mycket gottegris för att klara av att deffa ner mig så de kommer fram.
Jag får leta upp en bra plan för detta efter Ironman i Köpenhamn helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar