torsdag 5 juni 2014

Springa 06:10 !!





Oerhört nöjd med mig själv att jag kom ut 06:10 i morse och körde ca 10 i 5:40 tempo. Enda anledningen till att det gick att genomföra var att jag hade sällskap av två nyfunna löparvänner från Dalsjöfors. Jag var dock osäker in i det sista. Jag var lite orolig att de andra skulle dra på lite för fort samt att jag naturligtvis slog upp min skada på framsida lår igår igen på fotbollsträningen. Denna gången sparkade jag inte ens bollen utan jag bara sprang hårt och rätt som det var så högg det till i låret igen.
Det är nog bara att inse, fotboll skadar.
Det gick ialla fall helt ok och jag har varit mycket nöjd med mig själv idag.


Det blir lite fotboll i kväll med beep-test,för grabbarna, detta ska jag INTE vara med på. Kanske är jag med och spelar lite lugnt men troligen så blir det sidlinjen för mig idag.


Tre dagar ledigt nu så då borde man ju kunna få till lite långpass på både cykel och löpning tycker jag,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar