tisdag 27 maj 2014

Lite småskadad

Igår var tanken att jag skulle vara med fotbollsgrabbarna och köra Juventusintervaller fullt ut men jag kunde bara köra 5-6 st då vänster framsida på låret värker som attan. Det hände på träningen efter långpasset i Söndags, jag skulle bara springa efter en boll då det högg till och sedan har det hållit i sig.
Känns som jag fått en ordentlig smäll på låret. Jag hoppas det bara är något lindrigt så jag kan köra för fullt snart igen. Känns inte ok att springa med smärta även ifall jag kan. Det är inte toksmärta när jag tar i men tillräckligt obehagligt för att känna att något är fel.


Idag bli det simning och kanske lätt cykling. Får se hur låret reagerar efter det.
Det hade ju varit typiskt att få en ordentlig skada nu när jag kommit igång på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar