fredag 28 mars 2014

Dubbelpass.

Igår var jag ute med pojken på morgonen. Det blev 6 km men denna gången hade vi 2 ordentliga fartökningar så det blev ett rätt ok pass till slut. I vanliga fall brukar det bli lite lätt lunktempo men denna gången vart det lite bättre fart.
Jag var även med på ett 45 min spinning pass igår. Det var ett pass som jag inte kört tidigare. Jäklar vad det bet. Många korta stenhårda intervaller med lite vila i mellan. Jag var helt färdig efter det passet så det blev ingen löpning på kvällen som det var tänkt.
Det får nog bli fler pass med Kajsa på Onyx, precis sådana pass jag är ute efter.


Annars är det väldigt bra just nu. Pulsen ligger på stadiga 45-47 och jag känner mig i riktigt bra form. Jag orkade dock inte upp i morse utan låg kvar och snusade en timma extra. Detta kommer tyvärr medföra att jag inte kommer att slå förra veckans antal träningstimmar utan det kommer bli ungefär samma. Jag vill ju upp till ca 10-11h i veckan så jag har bara en liten bit kvar.


I morgon blir det Spin of hope i 3 timmar och Söndag går helt bort pga dop och födelsedagar som det tydligen är obligatoriskt att man är med på :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar