fredag 22 november 2013

Spinning och X-fit

Igår körde jag spinning i 1 timma och det var lika jobbigt och skönt efteråt som förra veckan. Idag blev det X-fit på morgonen och sedan en riktigt brakfrukost på det.
Gymmet har nästan hotelllfrukost för 79kr och i morse testade jag denna. Det var hur gött som helst att bara vräka i sig nyttigheter efter passet, kan helt klart rekomenderas. Nu har jag ju inte råd att ta frukost varje Fredag men någon gån i månaden så kommer det helt klart bokas in frukost.

Jag känner att motivationen till att träna kommer mer och mer varje dag. Nu har jag t.o.m börjat läsa träningsbloggar igen :D.
Fortfarande är det lite svårt att komma ut och springa men det har nog mest med det totaltråkiga vädret att göra. Ska verkligen försöka att komma ut någon timma i helgen. Det hade varit så himla skönt att känna att nu är jag på G igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar