söndag 22 september 2013

Dag 5 Nästan normalt

Idag känns det helt ok. Hunger känslorna har försvunnit och det verkar som kroppen anpassat sig nu.
Tyvärr har jag en motivationsdipp nu så någon träning har det inte blivit idag heller.
Vet inte riktigt vad det beror på men jag  kan väl ana att det har dels med kosten att göra och dels som jag skrivit tidigare, avsaknaden av ett stort mål längre fram.

Idag var jag nästan på väg. Hade bytt om till kläder o allt men jag valde ändå att kika på pojkens fotbollsmatch. Man kan ju alltid motivera det beslutet med att man var en "supportande förälder" istället för att sätta sina egna behov först. Jag tror jag kör på det istället för att inse att jag just nu är en träningssopa.


2 råa ägg
1 kokt ägg
1 tallrik blandad yougurt med grek yougurt
3 st små bitar ost
2 st nötcreme
5 koppar kaffe
1 hemlagad choklad muffin
1 burk med inlagd makrill i tomatsås
1/2 avocado
1 dl mjölk
1 dl grädde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar