lördag 21 september 2013

Dag 4 med noll löpning

Idag känns det helt ok, nästan som vanligt. Fortfarande har jag lite hungerskänslor men det blir helt klart bättre och bättre. Verkar som jag börjar komma ur första fasen nu.

Frukost:
1 Tallrik blandat med 3% yogurt samt Grekisk yogurt.
1 msk med linfrån och tranbär
2 råa ägg
1/2 Avocado
7 koppar kaffe

Lunch:

Kycklingbröst med sås
1 potatis
4 dl bland sallad
1 dl riven morot

Middag/Kvällsmat

1/4 plåthemgjord pizza (tomatsås,mozzarella,goudaost,pepperoni,pizzabotten gjord på vetemjöl
1 st hemgjord semla (bullen gjord av vetemjöl)
3 st smågodis
1 glas sodastream cocacola

Tanken var att jag skulle göra både pizzabotten och semelbulle på mandel och kokosmjöl och jag trodde jag hade det hemma men sambon hade slängt det då det blivit för gammal så det fick bli vetemjöl special istället. Ibland blir det inte precis som man tänkt sig och jag hade ingen lust att skippa varken pizza eller semla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar