onsdag 18 september 2013

Dag 2

Idag har det varit lite tungt. Nästan känt mig lite febrig och mulande hunger hela dagen. Jag vet ju att det kan bli lite märkliga konsekvenser när man lägger om kosten så det gäller bara att hålla ut ett par dagar så har det nog normaliserats sig sedan.

Det har inte blivit någon träning idag då jag har haft fullt upp med annat men jag har fört lite bok på vad jag ätit samt mina mått på olika ställen. Fan vad jag är klen kan jag bara konstatera. Är ju liten som en frukostflinga och ändå kan jag inte springa fortare. Måste nog bara springa mer och bli ännu mindre då kan det kanske bli lite fart under sulorna.

Mått 2013-09-18

Bröst: 94cm
Mage: 92cm
Lår: 53cm
Vad: 35,5cm
Arm: 30 cm
Hals: 40cm
Höft: 93cm

Jag har tagit måtten på ett sätt som jag tror att man ska ta det på så bara jag gör på samma sätt nästa gång så får jag ju i alla fall en fingervisning om det går åt rätt håll eller inte.

Mat:

4 ägg
Ost 220g
Serano skinka 80g
5 koppar kaffe
2 msk majonäs
2 bitar fläsk
1/2dl grädde
Egengjord shake av:
1/2 banan
1/2 morot
1msk blandat med russin,tranbär,linfrö
1msk blåbär/hallon
1/4 avocado
2 msk Grekisk yogurt
1,5 dl Soyamjölk
5 blad babyspenat
1tsk citron
1 st hembakad chokladmuffin
1 kopp grönt te med 1 tsk honung
1 näve macademinötter


Det blev lite mycket protein idag förmodligen och lite för lite fett. Dock mycket andra nyttigheter så det blir till att öka fettet en aning så försvinner nog småhungern också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar