fredag 2 augusti 2013

Kom igen DHL....öka!!!


Mitt paket med våtdräkt och andra grejer från Wiggle är på väg men har ännu bara kommit till Danmark. Kom igen nu DHL...lite fart på grejerna nu plz.
Det ser ju lovande ut att jag får mina saker på Måndag. Hoppas bara dräkten passar som den ska, annars blir det till att ta fram plånboken och köpa en lokalt..

Igår simmade jag igen. I hela 30 minuter sedan blev jag totalt uttråkad och sket i det. Jag avslutade med att testa hur fort jag kunde simma 50m utan våttdräkt och det gick på ca 48-49 sekunder. Inga stormsteg i utvecklingen direkt. Jag står helt still när det gäller simning nu. Spelar i stort sett ingen roll hur jag simmar. 50m går på runt minuten hur fan jag än simmar.
Just nu känns det ändå för kort om tid att ändra något så jag får helt enkelt plaska omkring i 2 min/100m i Kalmar och hoppas att jag orkar hålla detta hela vägen.
Önskar jag hade 1 år till på mig innan start.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar