lördag 3 augusti 2013

2X8 km löpning + 30 min simning

Igår tog jag äntligen tag i löpningen igen. Det blev 2 x 8 km på Kransmossen i lugnt tempo. Det gick sakta men var ordentligt jobbigt. Jag är verkligen totalt urusel på att springa just nu.
Skönt att vara igång och få till nästan ett långpass i alla fall. Jag avslutade med att åka in till Alidebergsbadet och simma. Det kändes riktigt bra så lite hopp i misären finns det.
Idag har jag flyttat grus i 1,5 timmar och tog det som dagens träning. Benen var helt klart slitna idag och det var inte läge att varken cykla eller simma så jag fick nöja mig med lite styrka bara.

Det är exakt två veckor kvar nu och nervositeten stiger för varje dag kan jag säga. Det kommer bli en upplevelse utöver det vanliga men också en slitig dag utöver det vanliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar