tisdag 16 april 2013

Uppladdning inför Kungsbackaloppet.

Idag börjar laddningen inför Kungsbackaloppet. Tänkte jag skulle skriva ner det exakt så har jag det dokumenterat om det funkar eller inte.

Tis: Fasta med vatten och kaffe. - Lugnt pass 7km
Onsdag: - Vanliga maten + 3dl rödbetsjucie och en extra gainer shake 10 km farlek +nerjogg
Torsdag: Vanliga maten + 3dl rödbetsjucie och en extra gainer shake+ dricka lite mera vatten 3km lugnt 2 km i 4:45 +nerjogg
Fredag: Vanliga maten + 3dl rödbetsjucie och två extra gainer shake 2km lugn + lite snabba rusher
Lördag: Gainer vid 04:00 +Vanlig frukost,gainer + 3 dl rödbetsjuice

Anledningen till att jag vill testa att ladda med Gainer är att jag kommer använda detta till Ironman och vill se om det ger något.
Rödbetsjuicen är ju standard att ladda med inför lopp så den får finnas kvar.
Jag ska även köpa in ett par gels att ha på själva loppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar