måndag 25 mars 2013

Summering V.13

Denna veckan blev inte riktigt som det var tänkt men jag tränade 6/7 trots mina småkrämpor.
Jag provade att springa lugnt i Tisdags och fick lite ont efter så jag bestämde mig för att ta en extra vilodag från löpningen. Det slutade med att det blev många dagars uppehåll då jag varje dag kände av det, om än bara pyttelite. Jag har bestämt att det måste kännas helt bra en dag och sedan tar jag en extra vilodag SEN kör jag på igen. Nu är den dagen här igen. Igår var jag helt ok i foten men däremot började det komma mer krämpor i axlar och armar så nu får jag nog tagga ner simningen lite.
Känns så himla bra att jag fått en riktig simboost det sista men det kan bli lite mycket ibland.

Idag skippar jag nog simningen och springer en kortare runda istället. Denna gången ska jag tvinga min lilla ärthjärna att ta det lugnt och inte bara köra 100% direkt. Får se vem som vinner den fighten.

Summa V.13
Simning 8,80 km  3:41:00 Löpning 8:0 km 00:48:00 Cykel 0:00:00 0:00:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar