måndag 11 mars 2013

Summering v10 och småskadad.

Vecka 10 började riktigt bra men tyvärr så kom ett jäkla klinkersgolv i vägen och förstörde träningen för både Fredagen och Lördagen. Jag körde ett dubbelpass på Söndagen för att kompensera lite men sammantaget för veckan kom jag bara upp i dryga 6h.
Jag tänkte kört långpass på 28 km i Söndags men lunkade hem efter 11 km då jag fick känningar i fotknölen, den har fortsatt att ömma och jag har def. inte full styrka i foten. Min plan är ta det lite lugnare var 4:e vecka men nu får jag ta och tidigarelägga den veckan så kanske foten läker ihop igen. Troligen har det att göra med att jag började springa lite mera igen samt att jag inte är riktigt kompis med mina skor.
Blir till att sitta på cyklen och kanske lite mera styrkapass denna veckan istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar