fredag 1 mars 2013

En himla massa backar ??

Enligt mitt schema så var det 10 km i 5:30 fart idag så jag begav mig ut i solen efter jobbet. Gick naturligtvis helt ok att hålla 5:30 tills jag kom fram till en avfart där jag inte sprungit tidigare. Nu var det bara uppför i ca 1 km. Inte direkt planerat att få in backträning men jag tuggade upp för alla djävla backar tills klockan visade 5 km då det var dags att vända tillbaka till gymmet. Nerför gick det snabbt men då det var så jäkla brant så var det ordentligt jobbigt att även springa nerför.

Passet blev nog lite väl hårt igentligen så jag får ta det extra lugt i morgon och köra ett återhämtningspass så jag orkar springa 27 km långpass på Söndag.

Nu ska jag leta upp ett recept på äppelpaj och överaska frugan men när hon kommer hem från sin träning......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar