fredag 22 februari 2013

Torsdag Träningsfri

Det blev ingen träning alls under Torsdagen. Jag var kvar på jobbet till sju och sedan gick vi ut och käkade då det var sista kvällen i Bremen. Var hemma vid tio-tiden och med två starköl i kroppen var det inte riktigt aktuellt att springa.
Idag åker jag hem och landar vid 16:30, jag trodde jag skulle vara hemma två timmar senare så jag hinner faktiskt med ett snabbt pass när jag kommer hem.
Det får nog bli 10 km i lugnt och fin fart och sedan hem till Fredagsmyset. Fan vad jag hatar det ordet men i brist på något annat så får jag väl också skriva det.
Jag kan redan nu konstatera att det blir knepigt att komma upp i 9 träningstimmar denna veckan. Jag ligger på dryga 4 timmar nu men Lördagen försvinner då vi ska iväg till min sambos släkt i Skåne hela dagen och kommer intevara hemma förrän sent, så i bästa bästa fall blir det 1 timma idag och ca 3 timmar på Söndag. Då landar jag på ca 8 timmar.
Enda lösningen jag ser på detta är som vanligt morgonträning men det vet jag ju hur det brukar bli med den saken. Det går så himla bra att sitta dagen innan pigg och kry hur man ska lägga upp morgonträningen men när väl klockan ringer så finns det ingenting i världen som är viktigare än att få sova i 30 minuter till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar