måndag 7 januari 2013

Morgonpass!!!

Idag var jag uppe 06:15 och körde ca 6,5 km på löparbandet. Det var lika tråkigt som vanligt men det var ändå en skön känsla att kommit upp så tidigt på morgonen. Sedan vara det bara ner och bli serverad en skön frukost. Jag skulle verkligen vilja simma i Montreals Olympiska basäng men det är lite knappt med tid så jag kommer troligen inte hinna simma någonstans utan får nöja mig med löparband. Har även börjat göra tåhävningar så ofta jag kommer ihåg att göra det. Ca 20 stycken i lugn takt blir det varje gång. Det knepiga är bara att just komma ihåg att göra dem, man har ju massor av tid varje dag att göra dessa enkla övningar men det är så himla lätt att glömma. Ikväll blir det 30 min cykel och 30 min löparband tänkte jag. Då jag inte fattar riktigt vad det är för hastighet på varken bandet eller cyklen så blir det lite på känn eller enligt puls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar