torsdag 10 januari 2013

Jakten på 50m basängen.

Idag ska jag verkligen försöka att hitta en 50m basäng här i Montreal. Jag har fått reda på att det ska finnas en ca 15 min från kontoret så den har jag siktat mig in på. Det är lite läskigt att köra en annan bil med automat i ett annat land, samt att det är mörkt och snömodd överallt. I värsta fall får det väl bli en repa i hotellgymmet igen. Jag har faktiskt lyckats komma upp tre dagar av fyra klockan 06:15 för löpning/trainer. Inte illa alls. Jag har dock misslyckats med min ambition att köra dubbelpass. Jag har varit alldeles för trött på kvällarna för att mäkta med det. Tror jag har sovit mellan 9-13 timmar varje natt sedan jag kom hit. Har inga mörka ringar runt ögonen längre ialla fall :D. Simbasängen!!!...here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar