onsdag 30 januari 2013

Inställt pass....fy fan va skönt...

I vanliga fall får jag frispel om jag missar ett pass av ren slöhet men idag var det hur skönt som helst. Jag har ju lovat att köra med fotbollsgrabbarna varje Onsdag och idag fanns ju liksom ingen återvändo. Jag har varit uppe sent och sovit jättedåligt då den minste hemma har halsfluss. Idag kom jag hem 10 minuter innan vi skulle dra ut och då kommer Linus hem och säger - Det blir ingen löpning idag, snön har smält bort på konstgräset så vi spelar fotboll istället.
Så jäkla skönt att "slippa" springa har det nog aldrig varit. Inte kul att erkänna men det var helt underbart.Nu ska jag sova ut och så får det bli nya tag i morgon istället.

1 kommentar:

  1. Haha :-)
    Ibland behöver man kanske få vara lite "slö" :-D

    SvaraRadera