söndag 30 december 2012

10 km löpning i lusfart +snabbsim

Idag skulle det tränas var planen. Var uppe tidigt och drog iväg till simarenan för dagens första pass. Då visade det sig att de inte öppnade förrän kl 14. Va fan......Det får bli löpning då tänkte jag. Åker in mot gymmet men de öppnar inte heller förrän sent. Jag fick byta om i bilen och kom till slut iväg på min runda. Jag sprang ungefär samma sträcka som kretsloppet i Borås. 10 km i 6:15 takt, riktigt långsamt men kroppen och pulsen mäktar inte med mer just nu och jag vill inte chansa och trycka på och få bakslag igen så jag får nöja mig med att det går segt nu. Det vanliga rådhuset hade öppnat när jag var klar så jag simmade i 10 minuter och insåg sedan att idag är en dålig dag så jag avslutade och hämtade pojken hos sin kompis där han sovit över.

1 kommentar:

  1. Så kan det bli ibland, men det vänder.
    Bra att du kör lite i alla fall och behåller kontinuiteten,

    SvaraRadera