onsdag 7 november 2012

SM-Guld och dåligt med träning.

Det har varit väldigt dåligt med träning sedan i Lördags då Elfsborg tog SM-Guld. Lördagen och Söndagen gick ju bort av "naturliga skäl" och sedan har helt enkelt latmasken gjort sitt. Jag fick till 1000m simning igår det är allt. Någonting i min reptilhjärna säger att det är ok att vila fram tills Lördag då det ska springas i 6 timmar och latmasken är inte sen att hålla med.
Igår var jag på föreläsning med Jonas Colting. Jäklar vad han pratar mycket och snabbt. Det var som rena kulsprutan av information som kom ut. Det var helt klart givande och intressant men då jag läst mycket om Colting tidigare var det inte mycket nytt utan mest påminnelser om vad man borde ta tag i lite mer, ex maten och barfotalöpningen.
Nu måste nog uppladdningen börja lite smått inför 6-timmars. Jag har köpt en flaska rödbetsjuice ialla fall men längre än så har jag inte kommit. Det blir till att dricka lite extra två dagar innan, träna lätt och mentalt ladda för att det ska bli "kul" att springa 40-50 varv runt en sjö i November :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar