söndag 21 oktober 2012

Dåligt med löpning med bra med timmar.

Denna veckan har varit bra om man räknar timmar men räknar man löpkilometer har den varit urusel.
18km löpning, 75km cykling, 4,5km simning, sammanlagt 8,5h träning. Det som ställde till det för  mig denna veckan var att jag missade långpasset idag samt att det inte blev något i Fredags. Bara på de två dagarna missade jag 25-30 km. Jag har sagt det innan och säger det igen, jag måste bara få till träning på morgonen. Det är enda chansen jag har att få ihop mina 500 timmar. Nu när simningen börjar lossna så finns det ju faktiskt lite möjligheter att släpa upp arslet till simhallen, kanske funkar det bättre att simma än att löpa på morgonen. Det krävs ju "bara" 21 gånger för att det ska bli en vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar