fredag 19 oktober 2012

Bkool 20 km i Spanien

Igår körde jag 20km på min nyinköpta Bkool trainer. Någonstans i Spanien tror jag det blev med en himmla massa berg och backar. Jag har fortfarande lite finlir gällande sittställning mm men det rullar på ganska bra. Jag får dock ondare i röven när jag kör inomhus än när jag cyklar naturellt. Kanske är detta något som händer alla då man ju sitter ner i samma ställning längre och inte behöver balansera eller liknande. Igår ställde jag luftavfuktaren snett framför cyklen så jag fick lite vind också. Snart har jag verkligheten i min källare :D
Idag är det stor riks att det bli vilodag då minsta pojken fyller 11 år. Kommer lite släktingar så det blir väl tårta och annat gott istället för träning. Möjligen hinner jag cykla lite men om jag känner min egen latmask så blir det bara soffan efter kalaset.

2 kommentarer:

  1. Härligt Tommy! Och vad snygg din blogg har blivit!

    SvaraRadera
  2. Tackar. Fick inte ha kvar mitt gamla utseende när de upgraderade bloggränssnittet så det var bara till att välja något annat.

    SvaraRadera