onsdag 12 september 2012

Andra simpasset.

Igår var det simträning igen för andra gången. Jag var där nästan en timma innan så jag simmade faktiskt 700 m innan vi började. Mest bröstsim men det blev säkert 200 m egen crawlande också. Kursen igår var lite mer givande än förra gången och det blir förhoppningsvis som jag hoppades bättre och bättre för varje gång. Jag kände mig lite UFO igår när alla skulle säga varför vi var där och skulle lära oss crawla. Kändes jäkligt fel att säga jag ska köra IRONMAN nästa år så jag behöver lära mig hur man cralwar 3800m.....döhhh. Det är ju helt sant men konstigt att säga det.

1 kommentar:

  1. Visst känns det konstigt, men lite gött ändå.
    Idag körde jag mitt första pass som spinninginstruktör med "Jag heter Jörgen och jag är triathlet" Kändes ovant.

    SvaraRadera