måndag 3 september 2012

Aldrig mera kröka.

I Lördags var jag ute och partajade lite och först idag efter att jag sprungit känns det som skiten gått ur kroppen. Det är ta mig fan helt  hjärndött att dricka mer än nåt glas vin eller några öl. Vet inte hur hur mycket av träningen en "fylla" förstör men det låter inte helt orimligt med 1 vecka. Nu ska jag inte dricka mig berusad en enda gång innan IRONMAN.
Träningen idag då. Jo den gick väl ok tror jag. Sprang någon kombo av distans/intervall/fartlek. Jag fick in ett par snabba kilometer och med lite mera mil i kroppen till Kretsloppet så kommer jag nog klara 4:45 tempo ganska enkelt och en bra dag klarar jag nog 4:30. Förmodligen hamnar jag någonstans där i mellan. Jag börjar dessutom tro att min vinnarskalle är gjord av potatismos eller något sådant. Känns inte alls som jag kan frambringa något extra utan jag ger upp när det börjar ta emot nu.
I morgon är det dags för simkurs i alla fall. Det ska bli riktig troligt. Nu djävlar är det på tiden att lära sig att simma ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Jäkla vad dina tider sjunker. Grymt. Sub 100min redan i höst eller?

    SvaraRadera
  2. Tveksamt om jag klarar 1:40 i år det tror jag inte men 1:45 borde vara genomförbart. Ser allt som uppbyggnad för att EXPLODERA 17 Aug 2013 :D

    SvaraRadera