torsdag 23 augusti 2012

NY RACER!!

Idag bestämde jag mig till slut att öppna plånboken och köpa en riktig racer. Jag har varit tveksam till om jag skulle köpa en triathlon hoj direkt men till slut kändes det rätt att köpa en racer med tempostyre istället. 12200 betalade jag till slut för en Scott Speedster s20,trampor, tempostyre,2 flaskhållare med flaskor, en riktig cykelpump med barmätare samt en hjälm. Helt ok pris måste jag säga. Ordinare pris för bara cykeln ligger på nästan 13 tusen, så det känns som jag gjort en ok affär. Ett annat STORT plus är att handlaren själv kör tempo och vet vad han pratar om och vet vad som funkar och inte. Sedan fick jag naturligtvis fri service och anpassad inställning av cyklen. På Lördag ska jag hämta skönheten och dra ut på långtur. Hur kul är det inte med nya prylar ? Jag bara undrar.....

1 kommentar: