söndag 26 augusti 2012

30 km premiär cykling på nya racern.

Tanken var att det skulle bli långpass på både cykel och löpning idag men det regnade så ini rackarns att jag bara la ner dom tankarna när jag vaknade i morse. Åkte en sväng till Ullared med familjen istället. När jag kom hem ett par tusen kronor fattigare så var det faktiskt uppehåll så jag tog chansen och drog ut med min nya finfina racer i 30 km. Det tog exakt en timma så medelfarten blev 30 km/h vilket väl får betäcknas som godkänt i alla fall. Det är allt lite slitigt trotts allt att cykla med lite fart. Det kommer krävas många timmar på racern innan detta blir bekvämt, helt klart. Det kommer bli en del transport cykling fram och tillbaka till jobbet framöver. Det är 2,1 mil enkel väg så det är lite lagom. Vore riktigt göttigt om jag kunde få till detta 3ggr i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar