tisdag 17 juli 2012

Slö idag

Två pass på en dag är nog lite mycket. Känner mig totalt omotiverad att springa idag. Kroppen känns ok men inte huvudet. Borde nog ut på ett slöpass bara. Om jag bara får städat färdigt källaren så blir det nog en tur utan klocka annars kommer det bara gå för fort. Vore kul att redan på Tisdagen casha in 23 km. Småpaniken börjar komma när det gäller cykelvasan också. Har cyklat på tok för lite för det loppet. Får väl hoppas på en bra dag och en bra rygg att ligga bakom. Jag ska def. inte snacka om vilken tid mm jag ska klara. Jag brukar peppa upp mig själv genom att vitt och brett tala om för alla som vill lyssna om vilken tid jag ska klara loppen i men denna gången ska jag hålla käften och inte ens nämna vilken tid jag aspirerar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar