tisdag 26 juni 2012

Magnesium

Igår åkte jag och köpte magnesiumtabletter för att se om detta eventuellt skulle hjälpa mot min höga puls. Jag tog första tabletten vid lunch och redan på kvällen var min puls nere på normala 52. Vet inte om det var magnesium,placebo, att jag ätit en himla massa snabba kolhydrater eller om jag helt plötsligt bara blev frisk som gjorde susen men glad är jag ialla fall. Direkt när jag vaknade nu på morgonen var den på 50. Jag kommer fortsätta ta denna mirakeltablett ett tag nu och se om allt återställer sig. Ska bli spännande och se om jag krampar mindre också. Jäklar va skönt detta är. Äntligen kan jag börja träna igen utan att gå och undra vad som är fel. Kankse hinner jag t.o.m komma i form till Cykelvasan.

1 kommentar:

  1. Jag måste också köpa Magnesium, inte för att jag är ute och springer men just det där med kramp kanske kan avhjälpas. Tar ju mina power-walks med oregelbundenhet. :-)

    SvaraRadera