måndag 25 juni 2012

Idag ska jag ut...

Idag ska jag träna löpning oavsett vad puls/kropp/näsa eller annan skit säger. Om det så ska gå 10:00 fart så ska jag ut idag. Orkar inte med detta längre nu. Rent allmänt känner jag med helt frisk sånär som lite snuvig bara men det är ju helt ok. Pulsmässigt sett är jag dock inte ok. Arbetspulsen är hög och så fort jag anstränger mig så sticker pulsen iväg. Har kikat runt på andra som haft liknande problem och kan konstatera att det KAN ha med LCHF att göra eller rättare sagt -magnesiumbrist. Jag har sedan några dagar lagt lchf åt sidan och äter mer kolhydrater samt att jag köpt magnesiumtabletter. Jag har misstänkt ett tag att jag får i mig lite dåligt med magnesium då jag lätt får kramp och man kan ju allitd hoppas att det ordar till det här med pulsen också. Kommer knappt ihåg hur det var att kunna ta ut sig max längre. Det blir liksom inte samma sak när bara lungorna skriker men inte benen. Jag vill ju att båda ska skrika - SLUTA SPRING då mår jag som bäst....eller rättare sagt efteråt mår jag som bäst, just när de börjar skrika mår jag nog som sämst :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar