onsdag 13 juni 2012

Cykelträning idag.

Jag har nu satt ihop ett enormt ambitiöst träningsschema fram till Kretsloppet 15 september. Mycket pass blir det, förmodligen för många men nu är det dags att ta tag i träningen på allvar så jag spänner bågen högt så får vi se vad det landar på i slutändan. Tänkte jag skulle se hur kroppen reagerar på en djävla massa träning. De närmaste 10 dagarna ska det till 15 pass. Cykel,löpning,simning och pass på gymmet. Idag blev det 18km cykel i hyfsat tempo. Jag försökte få till rundtrampet men när jag började få till det så kom krampen i benen igen precis som i Lördags. Antingen så sitter jag fel eller så pallar inte mina vader med cykling med rundtramp ännu. Kanske är detta en vanlig åkomma som helt enkelt måste tränas upp eller så är det som vanligt ----ren klenhet. Med tanke på att cykelvasan bara är 2 månader bort så är det helt klart dags att bygga lite cykelvader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar