onsdag 9 maj 2012

Panik igen!

När allt verkar ha blivit bättre så börjar jag få ont i halsen. Vad är det med mig igentligen ? Jag är aldrig sjuk och så kommer det på löpande band nu. Kanske är det bara morgontjorv och om jag bara sköter mig nu så kan jag nog hålla tillbaka det tills varvet. Återigen får jag ändra på planen denna veckan. Det måste bli en traditionell uppladdning med mycket vila och bara något snabbt lätt pass på Torsdag/Fredag får att skaka igång kroppen. Just nu känns det ändå helt ok och massagen igår verkar ha gjort gott för min träningsvärk. troligen är den helt borta i kväll. Jag börjar faktiskt tro mer och mer på en ok tid. Här kommer lite inspiration. Jag har delat denna videon innan men den är helt underbar med denna musiken till. Jag blir tårögd varjge gång trots att jag sett den säker 50 ggr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar