torsdag 24 maj 2012

Inget nytt på löparfronten.

Idag vaknade jag och kände ingenting de första stegen. Yohoo det är borta var min första tanke men efter ytterligare några steg så förstod jag att det var för bra för att vara sant. På med lite Eeze fryssalva och in med en Ipren sedan var smärtan uthärdlig igen. Det verkar som vila är grejen med min skada. Det blir lite bättre varje dag och svullnaden har gått ner så nu är det "vanligt" ont bara. Jäkla tråkigt att inte kunna vara ute och springa nu på kvällarna bara. Det är ju helt underbart att jogga när solen precis gått ner och det fortfarande är varmt men börjar kyla ner lite. Förhoppningsvis kan jag komma ut på något lugnt pass redan till helgen. Snart får det bli gymmet annars. Skittråkigt men nu måste kroppen aktiveras ordentligt snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar