måndag 7 maj 2012

Elfsborg mot SM-Guld!!

Dagen började i moll men slutade rena glädje extasen. I morse var det riktigt tungt. Löpningen igår var helt kass, Måndag är det och det mesta kändes bara dåligt. Jag tog mig till Friskis på lunchen och körde på i bra tempo trots att kroppen skrek -SLUTA. Jag fick ialla fall kvitto på att det fanns lite fart kvar samt träningsvärk på direkten. Efter jobbet körde jag på ytterligare 4 km på löparbandet i lugna 5:30 och det kändes precis som det ska göra. lätt ansträngande och bara skönt. Direkt efter passet åkte jag till Borås Arena och såg Elfsborg piska upp IFK Göteborg med 1-0. Så djävla enkelt säger jag bara:D. Helt underbart att vinna årets viktigaste match. Nu är det riktigt gött att ligga här i sängen och slösurfa lite. Det har verkligen varit höga  berg och djupa dalar idag. Får se vad livet har i sitt sköte i morgon. Det har vänt nu mina vänner. Det måste det ha gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar