tisdag 29 maj 2012

Dag 1

Det blev backträning igår som första pass. Jag och sambon värmde upp 1km sedan var det 7 x100 m lätt lutande backe. Jag kan fortfarande inte köra på men jag peppade sambon istället. Jag slarvade och åt lite potatis till lunch men på kvällen sedan gjorde jag en supergod kasslergratäng ala LCHF. Jag tränade inget på kvällen men sambon åkte ner och körde ett pass Zumba. Tyvärr missade jag premiärsimmet med arbetskamraterna då minsta sonen hade utställning på vad de gjort i klassen hela vårterminen, så det var bara att ställa in passet och gå och va social istället.
Jag har nu beställt tid hos en sjukgymnast som har koll på idrottsskador. Det märkliga var att bara en liten stund efter att jag ringt så försvann smärtan nästan helt. Idag på morgonen kunde jag tom jogga lite. Även om det känns helt ok nu idag så ska jag ändå åke ner och få ett utlåtande samt fråga lite hur jag ska behandla det så jag vet inför framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar