fredag 2 mars 2012

Stevia och chia fröna har kommit.

Var lite irriterad igår då det gått över 2 veckor sedan jag beställde mina grejer och inte hört ett ljud sedan dess. Argt loggade jag in på råvarubutikens hemsida och tänkte minsann leta upp någon jag kunda skälla på. Såg då till min förvåning att de skickat försändelsen redan den 16 feb. Va fan är detta ? Tydligen får man ingen avisering via posten utan den kommer bara via mail. Kände mig lite dum då jag loggade in på hotmail och det stod att nu har du 2 dagar på dig sedan skickas det tillbaka och det kommer kosta dig 250 kr. Tur att jag kikade in på mitt konto så jag hann hämta ut skiten. Kanske ska ta som rutin och kika mailen mer än 1 gång i månaden :D. Enda anledningen till att jag har kvar hotmail är att jag registrerat mig på 1000 ställen genom åren, annars använder jag den igentligen inte.




Det ska bli spännande att sockra med stevia och se om det blir lika gott som vanligt socker. Testade chia igår med lite filmjölk till. Smakar inte så mycket men däremot så fastnar fröna överallt i truten på en. Dom små rackarna är ju i perfekt storlek för att fastna mellan tänderna. Ska se om jag kan lägga dem i blöt istället, sen har man lite hemagjord "springa fort sam fan" dryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar