onsdag 7 mars 2012

Man blir lite stressad.

Är det bara jag eller någon mer som blir stressad av att andra tränar så jäkla mycket ? Just som man känner att nu är jag i fas med träningen och kikar på sina timmar denna veckan så inser man hur lite det igentligen är. (5-7h av 168 är inte mycket direkt)  Då blir åtminstone jag helt superstressad. Jag vet ju naturligtvis att det är individuellt hur mycket man tränar men ju mer man läser på bloggar,i tidningar mm ju mer inser man att det borde gå att pressa kroppen bra mycket mera än dom 5-7 timmarna jag kör/vecka. Tänk bara om man kunde dubbla antalet timmar vilken effekt hade inte det haft ? Det enda det kostar är ju tid och det finns det bara man vill. (tex gå upp tidigare).
Bara våren kan slå till ordentligt nu SKA jag plussa på träningstimmarna ordentligt med att cykla till och från jobbet några dagar i veckan. Då får jag ialla fall 5-6 timmar "gratis".
Undrar om den där känslan av "Nu är jag nöjd" någonsin infinner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar