tisdag 20 mars 2012

5 X Amanda Jensen.

Varit iväg och jobbat så det blev bara morgonträning på bandet igår .Idag skulle jag tränat intervall med Knallen men jag kom tillbaka för sent så det fick bli ett improviserat pass på löparbandet idag istället. Det blev 5x800 m i 4:16 fart med ca 1 min vila i mellan. Körde Amanda Jensens: Dry my soul under varje intervall. Den ligger perfekt i tempot  Låten är 3:10 lång så det blir 3:58 fart, Kanske är löparbandet felkalibrerat så jag sprang mina intervaller på närmare 4:00 fart för jag sprang som en tokig under hela låten och sedan vilade jag i ca 1 minut. Lite uppjogg och nerjogg samt 5 km cykel på 9:04 sedan var denna kvällen över. Känns helt tokigt bra just nu. Jag är fortfarande lite snuvig men det verkar inte som det hindrar nämnvärt.

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren =) Få se hur långt ner jag kan gå, men inte mkt mer. Låter som ett härligt intervallpass!

    SvaraRadera