måndag 20 februari 2012

10-15 km idag ?

Idag blir det 10-15 km löpning tänkte jag. Minsta pojken har scouterna mellan 18:30 -20:00. En perfekt tid att springa på så bara det inte är helpissigt väder så ska jag börja denna veckan i ett rasande tempo.

Fick min försändels av chia frön och Stevia idag också. Ska bli roligt och se om det ger något. Framförallt om man helt kan ta bort sockret hemma och bara använda stevia istället. Chia fröna är mest en rolig grej för att se om det möjligen kan ge någon effekt på långpassen. Kankse blir helfrälst och springer som värsta Tarahumaralöparen.

1 kommentar:

  1. Det var inget Stevia eller Chia i paketet. PÅSLAKAN var det ....faaaaaan va besviken jag blev. Det var julklappen från jobbet som jag beställt efter. Tydligen hade jag skickat efter ett bäddset. :(

    SvaraRadera