söndag 11 december 2011

Långpass

Kom hem vid 11-tiden efter Cupen. Gick och drog hemma med träningskläderna fortfarande på. Då bestämde jag mig för att köra ett långpass också när jag ändå var uppe i varv.
Jag har bara sprungit så långt som 26 km två gånger tididgare. Det gick helt ok till 20 km ungefär, sedan började det ömma både här och där. Förmodligen fick jag betala för de 7 km snabbdistans jag kört några timmar tidigare. Jag bet ihop och sniglade mig upp till 26 km som jag bestämt och sedan joggade jag ner de sista 1,6 kilometrarna hem. Jag syndade faktiskt och köpte en cocacola på pizzerian när jag nästan var hemma men det var jag fanimej värd.

66km denna veckan i Träningsdagboken = 3:e bästa veckan någonsin.

Glömde ju att nämna att de 6 första km var i 10 cm snö = jobbigt som satan att springa i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar