söndag 13 november 2011

Långpass

Idag blev det äntligen ett långpass. Det gick inte så fort som jag önskat då min puls gick upp som en raket och höll sig där trots att jag körde i ca 6:30 tempo. Någon skit har jag i kroppen som skickar upp pulsen helt klart. Jag känner mig helt frisk därför känns det extra frustrerande att inte kunna trycka på lite när man vill. Märkte ju samma tendens på löparbandet för någon vecka sedan men trodde det hade med pojken förkylning att göra. Kanske är det den rackarns bacillen som spökar fortfarande. Får väl helt enkelt gilla läget och träna lågintensivt tills det släpper.

2 kommentarer:

  1. Så du har också sprungit på banvallen idag. Hade du startat lite tidigare idag så hade vi nog krockat =)

    SvaraRadera
  2. Haha komenterade precis samma sak på din blogg innan jag läst ditt inlägg här :D

    SvaraRadera