onsdag 5 oktober 2011

Falsk alarm!

Det var nog ingen fara med höft/knä utan förmodligen var det en kombination av nya skor och att jag körde på lite hårdare på träningscyklen. Jag har ialla fall knaprat ipren nu i tre dagar och allt känns helt ok. Lite stel och öm efter gympasset igår men jag tog det lite lugnare med benövningarna och körde mera rygg och mage istället. Försökte att springa på löpbandet igår i tänkt mara fart men det gick åt skogen totalt. 4 km i 6-6:40 fart var allt jag mäktade med. Det var likadant sist jag försökte springa inomhus. Kroppen ville helt enkelt inte vara med när det gäller löparband. Jag tror att jag har fått någon mental spärr när det gäller att springa på gymmet. Jag kan inte förmå mig att springa längre än 5 km. Det kommer så mycket negativa tankar att jag bara lägger ner för att inte hela passet ska kännas tråkigt. Kanske blir man lite mer motiverad när det är 15 - ute och snöstorm :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar