tisdag 27 september 2011

Skorna kom igår..

Igår kom då äntligen mina Saucony Grid Type A 4. Beställde dem från Wiggle för 840 kr inkl frakt. Jag tog normal frakt och hade dem i brevlåden efter 5 dagar. Helt ok faktiskt. Denna gången gick det nog ännu fortare för brevbäraren tryckte ner paketet i postlådan istället för att lämna ut det på ica. Jag har storlet 41,5 och uk 8,5 passade mig perfekt. Kanske är det lite lite för mycket luft mellan tån och skon men det är verkligen marginellt och med en träningsstrumpa samt att jag springer in skorna lite så kommer de sitta som en handske tror jag.

2 kommentarer:

  1. Funderar på att införskaffa mig ett par. mina asics hyperspeed 4 börjar bli lite trötta.

    SvaraRadera
  2. Hittils är jag jättenöjd. Efter ett tag känns det knappat att man har några skor på sig. Bara positivt än så länge. Dock är detta mina första lättvikt/tävlingsskor så jag har inte så mycket att jämföra med

    SvaraRadera