onsdag 14 september 2011

Skorna kom idag...i fel storlek.

Fan, fan,fan. Jag fick en gnagande känsla idag av att jag beställt fel storlek på skorna. Mycket riktigt. Jag kikade på min order och konstaterade att jag beställt storlet uk 7,5 istället för 8.0 som motsvarar 42:or. Naturligtvis fick jag skorna idag och fick det bekräftat igen att det var fel storlek. Jag får i fötterna men det finns inte en milimeter till godo. Nu måste jag krångla med att skicka tillbaka dem och vänta säkert 2 veckor innan jag får rätt sort. Det som är ännu mer störande är att de sitter jättebra på foten och jag riktigt känner att det är snabba sköna skor.

Djävla skit är det..fanfanfan Hur kan man vara ett sånt klantarsle? Jag kan ju inte ens skylla på Wiggle, tvärtom jag hade skorna på 5 dagar.

2 kommentarer:

  1. Ja, sånt är trist. Kanske tur i oturen att man bara kan skylla på sig själv i sådana lägen? (I alla fall tur för de man beställt dem av). ;-)

    SvaraRadera