onsdag 21 september 2011

Skor beställda IGEN!

Hade tur som lyckades sälja mina för små Saucony Grid Type A4 till en arbetskamrat som hade lite mindre fötter än en annan. Jag såg idag när jag beställde nya skor att jag faktiskt inte beställt fel storlek. Jag hade tagit rätt enligt tabellen men de var otroligt små i vilket fall som helst så istället för UK 7,5 så beställde jag UK 8,5 så nu borde de passa mina ca 42:or. Denna gången tog jag vanlig frakt bara för att se om det är värt 40 kr för att få dem snabbare. Det verkar dessutom finnas lite olika färger men det gick tyvärr inte att välja på Wiggle så förmodligen dyker det väl upp ett par citrongula som förra gången. Helt ok färg. Det tråkiga är bara att jag och jobbakompisen kommer se ut som Humle o Dumlei våra lika skor och nästan samma löparkläder.
Förhoppningsvis dyker skorna upp innan den 8/10 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar