onsdag 14 september 2011

Rödbetsjuicen inköpt..uppladdningen kan börja.




Köpte mig 2 flaskor rödbetsjuice igår så nu börjar uppladdningen på allvar. Denna gånngen får det bli ca 2,5 dl varje morgon fram till Lördag. Det finns ju lite olika uppfattningar om hur man ska ladda med jucien. En del förespråkar en halv liter i 5 dagar innan. Detta låter lite väl bra så jag tänkte testa mig fram lite. Sist körde jag 1dl morgon och kväll och GBG-varvet gick ju åt helv, så denna gången blir det ett lite annat upplägg.

5 kommentarer:

  1. Har hört nått om denna jucie tidigare... och blev väldans nyfiken!
    1. Vad är det för jucie? alltså jag förstår att det är röbetor i men :-)
    2. Vad är den bra mot/för?
    3. Var köper man den? :-)

    SvaraRadera
  2. 1. En ren naturprodukt. Koncententrerat rödbetsjuice helt enkelt inget annat.
    2. Enligt forskning kan du öka din uthållighet med upp tll 16% (sen vette fan hur mycket placebo spelar in)
    3. I Hälsokostaffärer eller på ekohallen om du bor i Borås

    SvaraRadera
  3. Tack för din information.
    Lät spännande.
    Får gå till hälsokostaffären här i "byn" och kolla om vi möjligtvis råkar ha nått sånt, eller om de kan beställa hem :-)

    SvaraRadera
  4. Finns att få tag på i GBG?

    SvaraRadera
  5. Jajamensan finns i de flesta hälsokost affärer

    SvaraRadera