fredag 16 september 2011

Nya hörlurar

Efter att ha testat en himmla massa hörlurar som jag inte varit nöjd med så tror jag faktiskt att jag har hittat rätt dennan gången. Problemet har varit att de är ju så rackarns dyra men denna gången struntade jag i priset och betalade 400 kr för ett par Philips.
Provade dem direkt efter jag kommit ut med dom och de sitter verkligen som en smäck. Trycker på lagom mycket mot örat och även om man blir svettig så kommer de sitta bra. Hoppas nu bara ljudet är ok också :D

4 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon, bara till att köra så det ryker....
    Ser fram emot Race-report

    SvaraRadera
  2. Lycka till du också. Jag kommer väl in ca 10 min efter dig :D Nu har jag laddat ipoden med riktigt aggresiv musik så nu djävlar kör vi.....

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Återkom gärna om hur hörlurarna funkar efter en vecka eller två också :)

    SvaraRadera
  4. Lurarna funkade kanon. Satt hur bra som helst hela loppet. Bara musiken som apdålig :D

    SvaraRadera