onsdag 10 augusti 2011

Snabbrunda

Körde någon form av snabbrunda/intervall träning idag. Det var jäkligt trögt att alls komma ut och väl i spåret var det riktigt trögt så jag bestämmde mig för att åtminstone köra lite intervall så inte hela passet skulle vara bortkastat. Det blev 400-300-200-100 stege 2 gånger och sen la jag ner. 4 km interval. Jag är en sopa men jag kom igång ialla fall så nu kan det bara bli bättre.

Jag har kommit på mig själv många gånger nu sitta och planera och drömma mig bort till dagens pass men sen när det börjar närma sig eller att jag till slut kommer ut så har det bara kännts omotiverade och tråkigt. Vet inte riktigt hur jag ska komma ur detta negativa tänk. Ska börja med att tvinga ut mig själv varje dag nu så kanske det släpper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar