tisdag 30 augusti 2011

Sliten...

Tempopasset tog nog ut sin rätt verkar det som. Lite skön verk i kroppen precis innan jag ska lägga mig. Hoppas kroppen hinner reparera sig tills i morgon fördå måste de sista 14 km avverkas. Ska på Friskis i morgon med min syster så löpningen får bli innan eller efter. Jag kan ju inte tillgodoräknamig milen jag sprungit på löparbandet denna månaden. Hade jag fått det så hade jag varit klar nu. Körde igenom gympasset i Måndagsoch ökade ett steg på samtliga stationer+ tempo pass i nära maxfart idag. Kroppen får bekänna färg nu helt klart.

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    hittade dig på jogg.se och tyckte din blogg verkade intressant.
    Hoppas det är okej att jag följer dig här :-)?

    Mvh /Linda

    SvaraRadera
  2. Klart det är ok.Alltid roligt om någon förutom ensjälv uppskattar ens blogg:D

    SvaraRadera