lördag 13 augusti 2011

Intervall igår och svampjogg idag.

Körde intervall med 400-300-200-100 med 1 min vila. Vi körde bara 3 rep men det var inte dessto mindre jobbigt för det. Det som är gött med att träna efter jobbet är att det finns en riktigt skön bastu som man kan grilla sig i samt att det blir lite gött grabbsnack. Idag hade vi kalas för stora grabben och gästerna åkte vid 20:00 snåret, då helt plötsligt närjag såg en bild på kantareller slog det mig attjag kan ju alltid kombinera lite och begav mig ut på en svamp/löprunda. Hittade ca 10 kantareller men fick till ett helt ok löppass ändå. Det gick inte fort men det var dessto mer backar snår och annan skit i vägen så kroppen fick jobbapå ganska bra. Ett par pass till nu på raken så är jag tillbaka i gammalt gott slag. Det känns verkligen som kroppen har behövt denna vilan men att jag måste ut oftare så jag inte hinner skada mig. Varje gång jag varit ute så har det ömmat lite här och var så min egna proffsiga diagnos är att jag måste ut oftare och öka försiktigt så kommer detta gå riktigt bra. Känner verkligen att löparlusten börjar komma tillbaka. - "Så himmla gött e de"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar